Ювелірний дім "Фаберже" відновив роботу
Ювелірний дім „Faberge", який припинив виробництво в 1917 році, відновив роботу. Компанія почала виробництво з випуску серії „Les Fameux de Fabergе", що складається з 12 підвісок у формі яйця вартістю від 100 до 600 тисяч доларів.
Дизайн цих підвісок, кількість яких
відповідає кількості місяців у році, відображає російські приказки.
Наприклад, серед випущених підвісок є "Хайтек-яйце" - "Людина сама
коваль свого щастя", "Мозаїчне яйце" - "Стара любов не іржавіє" і так
далі. Випускатимуться також і більш доступні прикраси вартістю від
чотирьох тисяч доларів.
Будинок „Faberge" належить південноафриканському бізнесменові Брайну
Гілбертсон, який у 2007 році придбав всі права на бренд у компанії
„Unilever" за 38 мільйонів доларів. Нащадкам засновника компанії Густава
Фаберже, який створив ювелірний будинок в 1842 році в Росії, бренд не
належить з 1937 року, коли вони продали цей бренд американцеві Семюелу
Рубіну.
У XX столітті під цим брендом випускалися найрізноманітніші товари: від
парфумерії та одягу до кінофільмів.