Допомога
Тут ми намагатимося дати відповідь на ваші найтиповіші запитання.
1. Як мені придбати монети у вашому магазині?
Варіантів багато: перший варіант: Ви приходите безпосередньо у наш магазин за адресою м.Тернопіль, бульвар Шевченка 25, і власноруч оглянуваши монету, придбати її.
Інший варіант: придбання монети через наш інтернет-магазин.
2.Як мені зробити замовлення через інтернет-магазин?
В магазині усі товари розділені на розділи та підрозділи. Для того щоб потрапити в один із них, необхідно клікнути мишкою на назву розділу. Біля кожного предмету Ви побачите коротку інформацію про нього: опис, ціну, діаметр та вагу монети, а також метал, рік, та країну карбування.
Вирішивши замовити певний предмет, клікніть мишкою на кнопку «Додати монету в скриню». Цей предмет автоматично опиняється у Вашій скрині. Розглядаючи виставлені на продаж товари, Ви можете її поповнювати. Крім того, Ви завжди бачите вміст Вашої скрині. Якщо Ви вже вибрали товари, які б хотіли придбати, переходьте до оформлення замовлення натиснувши клавішу «Замовити». Якщо ж Ви бажаєте видалити певну позицію із Вашої корзини, натисніть кнопку «Видалити» у колонці «Дії» біля цього предмету.
Якщо Ви остаточно вирішили який товар хочете придбати, натискуйте клавішу «Далі», читайте наші правила замовлення і продажу монет та погоджуйтесь або не погоджуйтесь з ними.
Якщо це Ваше перше замовлення, перейдіть по посиланню і вкажіть Вашу контактну інформацію та спосіб оплати та доставки потрібної вам речі. Якщо ж Ви наш постійний клієнт, введіть у поле вашу адресу електронної пошти та пароль, що був вам надісланий при першій реєстрації. Ваше замовлення - це підтвердження укладання угоди з інтернет-магазином «Антиквар». Ми приймаємо вашу пропозицію і таким чином укладаємо з вами повноцінний договір.
Копія Вашого замовлення буде відіслана вам на електронну пошту, але ви також зможете роздрукувати примірник для себе прямо з веб-сайту. Після отримання заявки ми зв'яжемося з Вами по телефону або електронній пошті для підтвердження замовлення і уточнення умов продажу, розрахунку та доставки.
Після отримання підтвердження, Ви повинні впродовж 3-ох робочих днів оплатити вартість предмету, який Ви хочете придбати. Якщо протягом цього терміну Ви не здійсните оплату, замовлений Вами предмет буде знову виставлений на продаж, а Ваша заявка анульована. В проміжок часу між подачею заявки і оплатою на замовлений предмет можуть надійти заявки від інших покупців. В такому випадку другий покупець буде повідомлений про те, що цей предмет на даний час є замовленим. Покупцю буде запропоновано зачекати 3 робочі дні. Якщо перший покупець не викупить предмет впродовж цього часу, право купівлі переходить до другого покупця, який теж має 3 дні на оплату вартості товару.
Увага! Замовлений предмет буде висланий Вам лише після отримання нами 100% передоплати. Після отримання грошей за замовлений Вами предмет, Ви будете повідомлені про це по електронній пошті або за наданим Вами номером телефону. Якщо оплата за товар буде здійснена після 12:00 поточного дня, то товар відсилається наступного робочого дня. Місце, а також орієнтовний час отримання товару буде вам повідомлений заздалегідь.
3. Які існують способи оплати за потрібну мені річ?
Способів оплати може бути декілька:
-
поштовий переказ
-
банківський переказ
- переказ "АТМ-ЕКСПРЕСС"
-
оплата готівкою
4. Я живу у Польщі. Чи зможете Ви мені вислати придбані у Вас монети?
На жаль ні, оскільки наш інтернет-магазин розрахований лише на покупців з України.
5. А які гарантії надає Ваш магазин щодо справжності предметів?
Ми дорожимо власною репутацію та гарантуємо Вам справжність усіх придбаних речей. Усі виставлені на продаж предмети є оригіналами, і завжи перевіряються декількома незалежними експертами. Ви можете бути впевнені щодо автентичності придбаних монет.
6. У мене є деякі цікаві монети і я хочу їх продати. Ваш магазин зможе мені у цьому допомогти?
Так, звичайно. Для цього Вам потрібно особисто завітати до нас за адресою: м.Тернопіль, бульвар Шевченка, 25, магазин-салон "Антиквар" і здати цей предмет на комісійний продаж.
Магазин "Антиквар" може відмовити у прийнятті предмету на комісію і її подальшого продажу через інтернет представництво магазину "Антиквар", або, безпосередньо, через сам магазин, якщо ціна на монету, яку вимагає власник, є неаргументовано завищеною, не користується попитом на нумізматичному ринку, та/або має неколекційний стан.
7. Яким чином Ви доставите мені куплений премет у інтернет-магазині "Антиквар"?
Можливими способами доставки є декілька варіантів. Ви можете особисти забрати куплену Вами річ, або ж отримати її поштою чи кур'єрською службою.