Магазин Антиквар 10 найдорожчих ретро-автомобілів
 
    
 

Гроші - це свобода,
викувана із золота

Е.М. Ремарк

Скриня


ГоловнаСтатті для колекціонерів→ 10 найдорожчих ретро-автомобілів

10 найдорожчих ретро-автомобілів

Уявіть собі, як ви виходите з офісу і виявляєте, що птахи перетворили сяючу зовнішність вашої машини на вельми непривабливе видовище. Те ж саме відбулося і із запаркованним поряд Мерседесом. А ось що стоїть навпроти ретро-автомобіль ідеально чистий. Знаєте чому? Навіть птахи цінують витвори мистецтва.
Колекціонери витрачають на покупку авто стільки, скільки небагато чим з нас вдається запрацювати за все життя. Ось найдорожчі з машин, що продавалися за останні десятиліття.

10 місце. 1956 рік. Ferrari 860 Monza - $2,5 мільйона

У 1950х роках за лідерство в світових автогонках змагалися пілоти Мазераті, Ягуара і Астон Мартіна. У спробі наблизиться до чемпіонського конструктори Феррарі створили чотирициліндровий двигун небаченої до того моменту потужності.

Кращий пілот Феррарі Хуан Мануель Фанхио вивів одну з трьох побудованих моделей (номер 0604м) на трасу в Себрінге в гонці за звання чемпіона світу і виграв її. У 2003 році ця машина була продана з аукціону за $2,5 мільйона.

9 місце. 1933 рік. Alfa Romeo 8c 2300 Monza Spider Corsa - $2,53 мільйона

Дизайнери, що трудилися над створенням кузова цієї італійської красуні не дарма гордилися своєю роботою, проте основна її краса ховалася під капотом. Машина була настільки популярна, що пілоти конкуруючих стаєнь купували такі, щоб ганяти собі на втіху поза змаганнями.

Ця конкретна машина з двигуном 2,6 літра зайняла третє місце на найпрестижнішій гонці 1933 року - Гран-прі Франції. За її кермом знаходився Капітан Джордж Ейстон, що в той момент виступав незалежно від стаєнь автовиробників. У 1949 році машина прийшла першою на гонках на Лонг Айленде. Відомий колекціонер ретро-автомобілей Тері Кон продав її в березні 2002 року за $2,53 мільйона.

8 місце. 1937 рік. Mercedes-benz 540k Special Roadster - $3,63 мільйона

Німецькі автомобілі завжди були особливими і цей спортивний Мерседес не став виключенням. Автомобіль став сенсацією Берлінської автомобільної виставки 1937 року і після неї був відвезений до Америки голлівудський магнатом Джеком Ворнером.

Мало того, що було випущено всього 26 подібних машин, так тільки шість з них, включаючи дану, відрізнялися запасним колесом, що повністю зачохлювало. У 1949 році вона була придбана ветеринаром з Коннектікуту і за подальших 35 років її пробіг склав всього 11 тисяч миль. У січні 2002 року Мерседес був проданий за $3,63 мільйона.

7 місце. 1937 рік. Alfa Romeo 8c 2900 -- $4,07 мільйона

У 20х роках минулого століття Енцо Феррарі і Вітторіо Іано поставили собі завдання побудувати машину, непереможну в гонках. Після деякого успіху P3 на початку 30х років, в 1935 році вони виставили на старт нову розробку з 2,9-літровим восьмициліндровим двигуном з двома компресорами і отримали заслужену перемогу.

У 1938 році приватний гонщик Пьеро Дусио зайняв на цій моделі призові місця в декількох гонках. Машина довго переходила з рук в руки, поки в 1989 році не опинилася в Каліфорнії. Її реставрація закінчилася до 1992 року, після чого вона була продана на аукціоні Christie's в Монтерєє за 4,07 мільйона доларів.

6 місце.
1964 рік. Shelby Cobra Daytona Coupe -- $4,4 мільйона

У 1963 році лідерство в американському чемпіонаті твердо утримували пілоти Феррарі на 250 GTO. Керролл Шелбі намагався знайти своє шлях до п'єдесталу пошани, але його Cobra Roadster не міг порівнятися з переможцем. У машини була змінена конструкція шасі, покращувана аеродинаміка і поставлений новий двигун Ford V8 289. Прем'єра нового автомобіля відбулася в Дайтона, але справжній успіх був досягнутий трьома тижнями пізніше на гонці в Себрінге.

Шість проведених автомобілів заслужили в 19965 році нагороду Виробника року. Після цього успіху, Шелбі отримав від форда пропозицію брати участь в гонках на Gt40, а Cobra були продані за декілька тисяч доларів. Перша модель, Cxs2287, змінила декілька власників, включаючи музичного продюсера Філа Спектора. У 2001 році вона була куплена Доктором Фредеріком Сімеоні за $4,4 мільйона.

5 місце. 1932 рік. Alfa Romeo Tipo B -- $5,6 мільйона

Відома також як P3 або Monoposto, гоночна Alfa Romeo Tipo B з 2,6-літровим восьмициліндровим двигуном була побудована до гонок Формули 1 в 1932 році і стала першою одномісною машиною на змаганнях.

Вона стала безумовним лідером гонок в 1932 році вигравши п'ять основних змагань. Всього було побудовано шість таких машин і в 1933 році вони були передані Феррарі. Недавно одна з них було продана за скромних 5,6 мільйонів доларів.

4 місце. 1962 рік. Ferrari 330 Tri/lm -- $6,5 мільйона

В кінці 50х стайня Феррарі була лідером міжнародних автогонок з моделями серії Testarossa з розташованим спереду двигуном. У 1962 році в Ле Ман були встановлені нові правила, що змусили конструкторів використовувати четирех-циліндровиє двигуни. Модель 330 Tri/lm стала останньою і найбільш могутньою машиною з серії Testarossa.

Модель 0808 виграла гонку в Ле Ман в 1962 році після чого стайня Феррарі продала її іншій команді. Після пошкодження, отриманого в одній з гонок, машина була продана Хисаши Окада, який протягом 10 років викликав заздрість на вулицях Нью-Йорка. Після повної реставрації вона була виставлена на аукціон і продана в серпні 2002 року за $6,5 мільйонів.

3 місце. 1931 рік. Type 41 Bugatti Royale -- $8,7 мільйона

Поки інші виробники гналися за результативністю своїх машин, конструктори Бугатті приділяли увагу розкоші. Найдорожчі сорти дерева, металів і шкіри застосовувалися для того, щоб вражати і ублажати багатіїв. Ця модель має колісну базу 4,3 метра і важить 3,5 тонни.

Навіть в ті часи, коли звичайні машини оцінювалися в якісь сотні доларів, все шість унікальних Bugatty Royale коштували по 42 тисячі доларів. У 1987 році чотири тисячі чоловік на лондонському аукціоні Christie's стали свідками того, як Type 41 Bugatti Royale 1931 року випуску була продана за 8,7 мільйона доларів.

2 місце. 1962 рік. Ferrari 250 GTO -- $16,6 мільйона

Основна відмінність 1962 Ferrari 250 GTO в тому, що вона суміщає в собі достоїнства звичайного і гоночного автомобілів. Її аеродинамічна форма виглядає незвичайно сексапільною поза гоночною трасою. Проте, в першу чергу, це, безумовно, гоночний автомобіль, що потребує постійного відходу і ремонту. Її 300-сильний двигун завоював Феррарі титул чемпіона світу.

Обробка цієї моделі вельми проста: у машині немає навіть килимків. Але, будучи випущеною всього в 40 екземплярах, це одна з найрідкісніших моделей Феррарі в світі. Один з британських автовласників недорого купив подібний автомобіль в 70х роках і продав його нікому японськуму бізнесменові в 1990 році за $16,6 мільйонів.

1 місце. 1954 рік. Mercedes W 196 -- $24 мільйони

Одна зі святинь в історії автогонок, ця машина вперше з'явилася на Гран-прі Франції в Реймсе в 1954 році і лідирувала на всіх етапах Формули 1 1954 і 1955 років. На ній виступали легендарні Хуан Мануель Фанхио і Стірлінг Мосс. У 1980х роках автомобіль був виставлений в музеї, проте, проданий через якийсь час, щоб виручити засоби на ремонт приміщення. У 1990 році французький підприємець придбав його за 24 мільйони доларів. Проте, вже в кінці 90х машина була продана новому німецькому власникові менш ніж за половину рекордної ціни.

 

hurtom.com


 
ДЕ ВИ НАЙЧАСТІШЕ КУПУЄТЕ МОНЕТИ?
Всього голосів: 27
Результати
Нумізматичний форум RAND


© Магазин Антиквар

Розробка та розкрутка
дизайн студія 2day
+ 38 (0352) 23-59-55  info@antykvar.com.ua  
 Карта сайту  Допомога  Лінки